vineri, 24 august 2012

Viatza la tzara

Spre deosebire de alte fiintze bipede din tzarishoara asta plina de umor, eu sint mai la adapost de canicula si asta pentru ca eu verile dorm pe prispa, in aer liber. doar eu, purecii, un liliac, vreo doi tzintzari si ceva fluturi nocturni. E bine-bine, e foarte bineee!! Mai ales dupa-amiaza, cind totzi consatenii mei lipsitzi de prevedere zac prin case cu limba scoasa si se scalda in sudoare, eu dorm regeste. Noroc ca am o prispa foarte larga, iar acoperisul e si el foarte lat ! E bine sa fii vara la Lalesti.E mai racoare ca-n alte partzi, avem padure aproape (cu nistretzii aferentzi),si aerul este mai racoros pe dealuri. Iar acum, ca tot fac paza nocturna la porumb, am parte de noptzi racoroase de-a dreptul. Am dreptul, nu ? Mai nasol e ca nu mai am curent electric de vreo zece ani, dar nu ma grabesc sa-l pun. Cind ii aud pe ceilaltzi cum sevaita ca facturile sint uriase, ma felicit ca am renuntzat la asa lux. Asta ma ajuta sa nu ma las prostit de presa, mai ales de teveu, caci televiziunea multzi prosti a facut ,in tzara asta. Sint asa de multzi boi care cred ca avem d emocratzie,ca mai avem parlament si partide politice, de tzi se face rau! Singura chestie e ca nu pot avea acces la internet acasa, si sint nevoit sa ma duc la net fie la Barlad, fie la Puiesti, fie la Braila sau Galatzi. Am o mica gradina, anul acesta, si maninc rosii din ograda proprie. si trebuie sa recunosc ca-s grozave: gust de tomata, obraji de fata,nu te tradeaza niciodata! si mai am si capsune catzaratoare, dar cum nu le-am udat in ultimul timp, nu prea mai am capsune. De-abea in septembrie...Dar tot mai am cite una, din cind in cind.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu