miercuri, 3 octombrie 2012

CENZURA LA PARTIDUL IDEAL

Am inceput sa scriu pe saitul Partidului Ideal al lui Daniel Sofrone inca de anul trecut. Imi parea un site mult mai serios deci cel al Partidului Poporului lui Diaconescu, pe care ma produceam atunci, si care -normal!- nu avea cum sa ma multzumeasca. Am scris deci multa vreme pe saitul Partidului Ideal, si am incercat sa-i ajut pe fondatori cit am putut. Insa de cind s-a inscris ca membru Adrian Curca, totul s-a transformat intr-o varza fara valoare. Curca a acaparat tot saitul, iar fostii membri si colaboratori l-au parasit. Nici nu mi-ar fi pasat de atacurile inaripatului, dar de la o vreme cenzura se practica la un nivel prea ridicat ca sa mai potzi salva ceva. Mi-au fost sterse trei articole, din care ultimul in care incercam sa le ofer celor interesatzi un curs de text jurnalistic, -primul episod al acestuia. Azi am cerut explicatzii, la rubrica "sugestii" , si la scurt timp postarea a disparut in neant. Or fi vrind dnii Sofrone si Curca sa se joace de-a dictatorii , dar ar face bine sa se joace singuri. Si mai si voiau sa le dea lumea semnaturi! Aviz deci celor care acceseaza saitul partidul-ideal.ro : PE ACEST SITE SE PRACTICA CENZURA, DECI NU VA OBOSITI SA FACETI VREO POSTARE ! Si apropo de membrii PI: poate cineva sa-mi dea date concrete despre Daniel Sofrone si Adrian Curca ? Ii cunoaste cineva ? Cum naiba nu reusesc sa stringa semnaturi si membri, nici in Brasov (primul) ,nici in Bucuresti (al doilea)? Lucreaza vreundeva? Cu ce se ocupau inainte ? Curca zice ca a fost revolutzionar. Stie cineva ceva despre asta ? Cica ar fi nu stiu ce investitor. Ce afaceri face/a facut ? Cine poate da relatzii ? Astept semnale, oricit de mici. Mi se pare suspect rau acest duo, dar nu vreau sa arunc cu pietre pina ce nu stiu concret despre ce este vorba Oricum, dupa ce am observat de-a lungul timpului, mi se pare ca D. Sofrone e un tip fie paralizat, fie agorafob (se teme se iasa in public) , si de aici necesitatea de a face un partid condus NUMAI de pe internet. Apoi, gradul sau de naivitate este de-a dreptul urias, demonstrind un om cu putzina experientza de viatza. La polul opus, Curca e un vulpoi mieros, cu apucaturi de securist deghizat, extrem de abil si un manipulator de prima mina. A reusit sa ucida tot elanul grupului de baza al PI, si -prin postarile lui cretine- a transformat saitul intr-o mamaliga rasuflata fara nici o credibilitate. Cei care l-au mirosit au sters-o dar el face pe niznaiul. Oricine poate da relatzii despre cei doi este binevenit. Astept vesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu